افزایش زمان خوردن غذا

افزایش زمان خوردن غذا

افزایش زمان خوردن غذا

افزایش زمان خوردن غذا

ممکن است که شما جزء کسانی باشدی که همه ی راه کار های لاغری را امتحان کرده باشید ، از رژیم های کاهش وزن و کالری شمار گرفته ، تا رژیم های تک خوری ، دارو ها و انواع شکم بند ها استفاده کرده باشید . اما این نکته را هیچ وقت در نظر نداشته باشید که افزایش زمان خوردن و تناول غذا می تواند در روند لاغری موثر باشد . به این ترتیب که اگر همیشه از بشقاب های بزرگ برای خوردن غذا استفاده می کنید ، این بار بشقاب و یا ظرف کوچکی انتخاب کنید ، ظرف اصلی غذا را دور از دسترس خود قرار دهید تا مجبور شوید برای دوباره کشیدن غذا از سر جای خود بلند شوید . از قاشق با مقیاس کوچک تر استفاده کنید تا تعداد دفعات ورود قاشق به ظرف غذا و بردن آن به سمت دهان افزایش یابد . در برخی مواقع استفاده از چنگال به جای قاشق توصیه می شود . هر بار که لقمه را در دهان می گذارید ، قاشق یا چنگال خود را درون ظرف قرار داده و مجدد برای لقمه ی بعدی آن را بردارید . افزایش زمان تناول غذا سبب می شود مغز شما سیگنال های لازم برای سیری را دریافت کند . علاوه بر این تاثیر روانی نیز بر شما دارد چرا که بلند شدن از سر میز و دوباره کشیدن غذا برای خیلی ها سخت می باشد و ترجیح می دهند که دیگر غذا نخورند و یا استفاده از چنگال به جای قاشق سبب خستگی در خوردن می شود و نا خود آگاه فرد زودتر احساس سیری خواهد نمود . برای این کار کمی تمرین لازم است . روزانه مدت زمانی را که برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام صرف می کنید یادداشت نمایید ، سپس برای روز بعد تصمیم بگیرید به این زمان ، زمان بیشتری را اختصاص دهید توجه کنید زمان بیشتر نه حجم غذای بیشتر !

 

مجله اینترنتی چی گه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *