کالری سوزی در خانه

کالری سوزی در خانه

کالری سوزی در خانه

کالری سوزی در خانه

کسانی که می خواهند اضافه وزن خود را از بین ببرند باید به فکر بالا بردن فعالیت بدنی و کاستن حجم غذای دریافتی باشند . علاوه بر ورزش هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری که برای کاهش وزن توصیه می شوند ، برخی از حرکاتی که می توان در طول روز انجام داد تا کالری بیشتری سوزانده شود ، در راه کاهش وزن موثر خواهند بود . اگر شما مشکل مفاصل و درد زانو ندارید ، می توانید به جای آسانسور برای تردد از پله های خانه استفاده نمایید . برای سوزاندن کالری بیشتر بهتر است پیش از بالا رفتن از پله چند ثانیه ، درجا بزنید همچنین وقتی به پاگردها می رسید همین کار را مجدد تکرار کنید . به جای آن که لوازم سبک را به منظور جا به جا کردنشان ، بر روی زمین بکشید  ، سعی کنید آن ها را از روی زمین بلند کرده و با دستان خود آن ها را جا به جا نمایید . با این کار ، برای جا به جا کردن وسایل خانه ، کالری بیشتری خواهید سوزاند . اگر امکان ورزش کردن در بیرون از خانه را ندارید و یا باید مراقب کودک خود در منزل باشید ، روزانه از تماشای برنامه های ورزشی غافل نشوید و حرکات آن ها را در خانه انجام دهید . زمانی که با تلفن صحبت می کنید ، می توانید به جای نشستن و صحبت کردن ، از راه رفتن استفاده کنید . زمانی که مقابل تلویزیون می نشیند ، از حرکات ورزشی مربوط به بازو استفاده کنید . می توانید دو بطری آب معدنی را در دست گرفته و همزمان با تماشای تلویزیون ، شروع به حرکت دادن دست ها نمایید . دراز و نشست و ورزش شنا ، گزینه های خوبی برای تمرین و کالری سوزی در خانه هستند . خانم ها نیز می توانند برای تناسب اندام از رقصیدن استفاده کنند .

مجله اینترنتی چی گه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *