یک برنامه خوب برای داشتن یک شکم صاف

یک برنامه خوب برای داشتن یک شکم صاف

شکم صاف

حتما شما هم دوست دارید در کمترین زمان ممکن یک شکم صاف و تخت داشته باشید؟ مطلب امروز مجله چی گه به شما کمک می کند تا در کمتر از ۱ ماه یک شکم صاف داشته و از شر شکم بر آمده خود راحت شوید. اما راز این برنامه چیست؟

اسلحه کاهش وزن بدن شما چیست : باکتری های معده . دانشمندان معتقدند که بین عدم تعادل در باکتری های دستگاه گوارش و افزایش وزن ارتباط مستقیمی وجود دارد. اجرای برنامه پیشنهادی ما به مدت سه هفته به شما کمک می کند که وضعیت دستگاه گوارش خود را بهینه کرده و همزمان صاحب یک شکم صاف شوید.

 

مصرف منیزیم در صبحانه
منیزیم می تواند در کاهش التهاب معده همچنینکاهش باکتری های مضر موجود درآن کمک کند. در بسیاری از افراد کمبود منیزیم با افزایش وزن رابطه مستقیم دارد. روز خود را با خوردن مواد حاوی منیزیم آغاز کنید. می توانید یک قاشق غذاخوری چیا، کتان و یا دانه کدو را به صبحانه خود اضافه کنید و یک مکمل ۴۰۰ میلی گرمی منیزیم استفاده کنید.
مواد غذایی همچون: اسفناج، موز، نان گندم کامل و برنج قهوه ای سرشار از منیزیم هستند .

مصرف مقدار کمتر کربوهیدارت های FODMAP برای ناهار و شام
FODMAP ها (ساکارزوهای مونو و دی و آلیگو و پلی یول ها ) کربوهیدرات هایی هستند که با سرعت بالا تخمیر می شوند و در مواد غذایی همچون شیرینی و بیسکوییت وجود دارند. این کربوهیدرات ها رشد باکتری ها در دستگاه گوارش را زیاد می کنند. باکتری های دستگاه گوارش این کربوهیدرات ها را می خورند به همین دلیل معده شما با گاز پر می شود و این امر باعث ایجاد نفخ در معده شما شده و سایز دور کمر شما افزایش یابد. با داشتن رژیم غذایی کم FODMAP و جایگزین کردن آن با موادی همچون برنج قهواه ای، جو دوسر، بذر گنه گنه و ذرت شکم خود را صاف کنید. این مواد غذایی به حرکت محتویات دستگاه گوارش ، کاهش مشکلات گوارشی و التهابات کمک می کنند.

چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع به عنوان میان وعده
لطفا غذاهایی که حاوی چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع هستند را جایگزین همه میان وعده های چرب و شور کنید. چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع ماندد سربازهایی چربی های خطرناک شکم را مورد حمله قرار داده و به کاهش التهاب کمک می کنند.
زیتون، دانه ها و مغزها، آووکادو و شکلات را می توان به عنوان مواد غذایی که منبع غنی برای چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع هستند معرفی کرد.

زنجبیل
سالهاست که زنجبیل تازه برای برطرف کردن مشکلات گوارشی، کاهش نفخ شکم و فراهم کردن یک محیط مناسب برای رشد باکتری های مفید سیستم گوارشی بدن استفاده می شود.

اکسیر زنجبیل و افرا

نوشیدن یک اکسیر طراوت بخش  افرا و زنجبیل نیاز روزانه شما به این ادویه لاغری را برطرف می کند. شربت افرا در مقایسه با بسیاری از شیرین کننده های دیگر فروکتوز کمتری دارد به همین دلیل نفخ کمتری در شکم شما ایجاد می شود.
مواد مورد نیاز
۶ برش نازک زنجبیل پوست کنده
۳ فنجان آب جوش
۲ قاشق چایخوری شیره افرا

طرز تهیه
برش های زنجبیل را در آب جوش قرار داده و شیره افرا اضافه کنید. آن را به هم بزنید و لذت ببرید!

مجله اینترنتی چی گه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *